LIKE ME TWEET ME PIN ME SHARE ME

воскресенье, 22 апреля 2012 г.

Rock-H "До милої, до тої"

Rock-H "До милої, до тої"






















Rock-H "До милої, до тої"

Rock-H і ще одна нова пісня "До милої, до тої".

Rock-H "In Vinko Veritas" альбом 2012
Rock-H "Забав циган" нова пісня 2012.

Лірика:

Я не буду пиво пити, бо пиво гурькоє
А лем буду любовати дівча солодкоє
Тай не буду я ходити горами-долами
За чужима, за чужима жонами-дівками

А я пуйду до милої

До милої, до милої,
До милої, тай до тої,
Што без неї тай умирать
Серце моє, серце моє (2р.)

Ей-гой моя білявина на горі високуй
Її личко рум'яноє не дає ми покуй
А я пуйду до дівини, тай буду казати,
Ци мож з тобов солоденька мало фігльовати

До милої, до милої,
До милої, тай до тої,
Што без неї тай умирать
Серце моє, серце моє (2р.)

Rock-H - До милої, до тої

Комментариев нет:

Отправить комментарий