LIKE ME TWEET ME PIN ME SHARE ME

среда, 20 января 2016 г.

LAZZY BIRD "Selfish"

LAZZY BIRD "Selfish"
























LAZZY BIRD "Selfish"

November 2, 2015
Pop / rock / electro
Paris, France
21 хв.

Треклист:

01.Mama My
02.Dans mes rêves
03.Selfish
04.You're Running Away
05.Your Grave
06.Lazzy Bird

А давайте послухаємо щось таке французьке, що має свій особливий, притаманний цим європейцям шарм і харизму. Ще й підтримаємо їх у їхньому нелегкому існуванні - то їх тероризують в місцях відпочинку (13 листопада 2015 памятаєте? - скільки людей від того загинуло...), чи прибульці-мігранти - не думаю, що комфортне співіснування забезпечують. Хоч розголосу набули події в новорічну ніч у німецькому Кельні - та, на мій погляд, в Парижі ситуація не сильно відрізняється, тілько про те ми не поінформовані...

Відео "Dans mes rêves" LAZZY BIRD обіцяють показати пізніше, а поки подивіться Kygo "Stay" (Lazzy Bird Cover).

Portée par une nymphette aux airs faussement sages, Lazzy Bird entremêle fraicheur et puissance sur des rythmes pop rock electro.

www.lazzybird.com

LAZZY BIRD "Selfish" EP stream


Kygo "Stay" (Lazzy Bird Cover) video

Комментариев нет:

Отправить комментарий